Zespół BMW Sauber po dzisiejszym GP Belgii podwoił swój dorobek punktowy w mistrzostwach i mimo pewnych problemów, zdołał zdobyć czwartą i piątą pozycję.
Mario Theissen, szef zespołu„Po naszych najlepszych kwalifikacjach to był także najlepszy wynik w wyścigu w tym sezonie. Dzięki czwartej i piątej pozycji byliśmy jedynym zespołem, któremu udało się wprowadzić do strefy punktowej dwa bolidy i zdobyliśmy 9 punktów. Nick stracił szansę na podium na pierwszym wstrząsającym okrążeniu. Robert zniszczył przednie skrzydło na początku, ale był w stanie kontynuować. Wielkie wyrazy uznania dla całego zespołu za tak mocną formę.”
Willy Rampf, koordynator techniczny
„Wszyscy byliśmy bardzo podekscytowani przed startem, gdyż spodziewaliśmy się akcji. I mieliśmy ją. Niestety, Nick stracił przewagę swojej dobrej pozycji startowej na szykanie za prostą Kemmel. Po tym incydencie był w stanie utrzymać dobre tempo i ostatecznie wspiął się na piątą pozycję. Robert miał kontakt z innym bolidem na początku i stracił część swojego skrzydła. Sprawdziliśmy dane aerodynamiczne i zadecydowaliśmy, że nie byłoby sensu wzywać go do boksów, co okazało się prawidłową decyzją. Dzisiejszy wynik jest nagrodą za naszą ciężką pracę przez ostatnie tygodnie.”
30.08.2009 17:32
0
tak jak myślałem :) Dobra decyzja BMW, że nie wzięło Roberta do pitlane. Wtedy nie wiadomo jak by potoczył się dalej wyścig...
30.08.2009 17:37
0
jeszcze raz gratuluje
30.08.2009 17:40
0
Wreszcie mogę was pochwalić panowie Theissen i Rampf.Trzymać osiągi do końca sezonu i walczyć o kontrakt Zandera i utrzymanie przy zespole PETRONASA.
30.08.2009 17:43
0
To może PETRONAS GP?? :D
30.08.2009 17:45
0
też jestem za zatrzymaniem PETRONASA, nazwa fajnie brzmi, i ładnie wygląda na bolidzie ;D A co do BMW, to miło mnie zaskoczyli ;)
30.08.2009 17:45
0
Dlaczego nie wymienili potem skrzydła na pierwszym tankowaniu??? sklerotycy czy co?
30.08.2009 17:49
0
a w czasie tankowania nie można było zmienić? Zmienili się diametralnie kiedyś mały kontakt w tył bolidu a przy okazji zmieniali przednie ,może oszczędzają ? ale z drugiej strony to może lepiej każdy wie co się dzieje po picie jak mechanicy chcą coś poprawić ! Dawno nie oglądałem na stojącooooo.
30.08.2009 17:49
0
Bardzo solidny wyścig obu kierowcow, cieszy, że Kubica potrafi sobie radzić nawet, jak mu los rzuca kłody pod nogi. Oby we Włoszech było wszystko cacy i walka o podium.
30.08.2009 17:50
0
Piotr_the: przeczytaj to jeszcze raz: "Robert miał kontakt z innym bolidem na początku i stracił część swojego skrzydła. Sprawdziliśmy dane aerodynamiczne i zadecydowaliśmy, że nie byłoby sensu wzywać go do boksów, co okazało się prawidłową decyzją" Nie wpłynęło to znacząco na aero bolidu, telemetria najwidoczniej wykazywała, że wszystko jest ok, więc po co było tracić cenny czas w pitstopie na zmianę przedniego skrzydła? Gratulacje dla zespołu za najlepszy wyścig w sezonie. Szkoda, że tak późno ale zawsze to coś :)
30.08.2009 18:12
0
Wychodzi na to że Kimi poprawia im areo.. albo to skrzydełko było jako ozdoba
30.08.2009 18:22
0
10. piotrek74 może to był element wyważający bolid... Polecili Robertowi: "Przechyl głowę do przodu" i dało rade jechać;).
30.08.2009 18:29
0
A mnie ten ich szowinizm jednak razi, zwróćcie swą szanowną uwagę na wypowiedź szczególnie Rampfa, nawet nie wspomniał że suma sumarum Heidfeld stracił dwie pozycje w stosunku do kwalifikacji, lecz w ustach Rampfa wyszło że zyskał cholera, a że Kubica zyskał jedną pozycję ani słowa pochwały, a i u doktorka też nie lepiej, "Kubica zniszczył skrzydło".. istny wandal z tego Kubicy
30.08.2009 18:34
0
hhee dokałdnie BMW dogoni WIliamsa prawdopodobnie w następnym wyscigu i na tym sie skonczy
30.08.2009 18:38
0
hehehe, kubica stracił element przedniego skrzydła i szybko pojechał. To może BMW teraz na każde GP niech oderwie przed startem ten element i będzie ok ;)
30.08.2009 18:45
0
11. Konik_mekr -ale On zawsze wbrew im dojeżdżał do mety ,a Ralfowi po co tunel aerodynamiczny skoro wszystko mogą sprawdzić na torze ? ... A mam jeszcze jedno pytanie Kto jest ten blondynek zawsze towarzyszy RK w czasie wywiadów ?????(NIANIA )
30.08.2009 18:47
0
12. Ty lepiej idź do Psychologa i lecz się z fobii antyniemieckich. Może to co powiedzieli tłumaczył translator albo ktoś z takimi fobiami jak ty i ich słowa nabrały takiego kontekstu. Tak szkodzą Robertowi? Spójrz na 2 pit stop. Świetnie go wykonali. Albo na końcu wyścigu gdy Heidfeld się zbliżał do Roberta. Tam był TO żeby nie dobierał się do Roberta.
30.08.2009 18:51
0
15. Ten facet nagrywa to co mówi Robert w wywiadach. Każdy kierowca ma takiego parobka.
30.08.2009 18:54
0
12. Po 1 zakręcie KUB był 2 a HEI (6?) a skończył wyścig 1 pozycje za Kubicą więc ,, się przebił ''to jest też świetny wyścig HEI, myślę że gdyby lepiej wystartował to był by 1.
30.08.2009 18:55
0
15. Ano ja też się zastanawiałem po co on tam chodzi, myślałem że to ochroniarz prywatny :P
30.08.2009 18:58
0
17. Budda89> czyli On pilnuje aby kierowca czegoś nie palnął w nerwach .(anioł struż )
30.08.2009 19:02
0
16.- otóż drogi Psychologu komentuję to co przeczytam powyżej więc mam prawo do takiej a nie innej opinii, a swoją drogą pod newsem podpisał się @kempa007 czy jest translatorem ?? nie wiem..
30.08.2009 19:11
0
16. Budda89. Myślę że TO nie było, a w każdym razie nie był potrzebny. Z wypowiedzi Roberta wychodzi, że kontrolował on przewagę nad Nickiem (zresztą jak Nick się raz mocniej zbliżył to Robert od razu przyspieszył, tzn że miał pewne rezerwy), a wszystko to z powodu decyzji o oszczędzaniu silnika ( i słusznie).
30.08.2009 19:15
0
gratulacje i oby na monzy byla powtorka.. przynajmniej maja ladne pozregnanie z formula.
30.08.2009 19:20
0
Team Orders ? hehehe Nick zamiast oszczędzać silnik ,gonił Kubicę jak szalony .....
30.08.2009 19:22
0
Czemu w tych wypowiedziach doktora mariana i rampfa nie ma nic na temat wspaniałego startu Roberta i przyczyn dla którch nie rozwiązali problemu z silnikiem Roberta o czym Robert dzisiaj mówił po wyścigu?!
30.08.2009 19:24
0
@dziarmol@biss, zgodzę się z jednym, jakoś tak dziwnie nawet nie pochwalili Roberta.
30.08.2009 19:24
0
16. Robert nie jest specjlnie hołubiony w BMW ( ma charakter i mógł sobie co niektórych do siebie zrazić). Ale to jest w jakimś sensie zrozumiałe, w końcu to jakby narodowy zespół i starają się przede wszystkim wygładzać błędy swojego , tj niemieckiego kierowcy i przedstawiać go w jak najlepszym świetle. A tak poza tym , to był świetny wyścig w wykonaniu obu kierowców. Czekam na Monzę, może i tam zdobędą parę punktów.
30.08.2009 19:29
0
25. abrams Nie ma czego się dziwić, BMW i tak już zrobiło sobie piękną antyreklamę ,nie będą dolewać oliwy do ognia . RK i BMW nie nadają na tych samych falach ,dlatego zawsze przy Polaku jest parobek od nich
30.08.2009 19:34
0
Nie chcę jako następny kreować spiskowej teorii, ale jasno widać po kolejnych wypowiedziach zarządu bmw,że nie darzą Kubka zbytnią sympatią (a za całokształt jego pracy-powinni! ) A dlaczego bo zawsze prawie mówił to co złego i dobrego działo się w zespole a przede wszystkim nie nadskakiwał im. Teraz tez widać ze gdyby go trochę częściej słuchali to posiadali by dużo więcej. Kubek miał wiele trafnych spostrzeżeń i za to go cenię. Brawo dla niego i Nicka za dzisiejszy występ.
30.08.2009 19:36
0
Po tym co wykonal zarzad BMW czyli za postep dla mnie nie powinien odchodzic z F1.
30.08.2009 19:45
0
28. Pietrek ;-) przy każdym kierowcy jest taki parobek od nagrywania wypowiedzi. Czasami koles, czasami jakas panna (Mark, Fernando)
30.08.2009 19:45
0
28. Pietrek ;-) przy każdym kierowcy jest taki parobek od nagrywania wypowiedzi. Czasami koles, czasami jakas panna (u Marka i Fernando)
30.08.2009 19:46
0
Ups.
30.08.2009 20:11
0
30. Budyn_F1 nie powinien ale jednak odchodzi :/ mechanicy i technicy/inżynierowie w BMW chcą cos sobie i innym udowodnić. A co do wyścigu to jeden z bardziej interesujących. A Nick nie wiem dlaczego marudzi przecież to duży sukces dla niego i zespołu. Co do Roberta to juz się bałem że po kontakcie z Kimim zjedzie do pit-lane ale na szczęście tak sie nie stało. pozdrawiam
30.08.2009 20:17
0
31. Budda89 zgoda inni też maja ale nie rzucają się w oczy jak on , ale MI bardziej przypomina strażnika niż doradcę do spraw medialnych !
30.08.2009 20:43
0
35. piotrek74, Budda89 ci napisał , że każdy ma takiego człowieka przy sobie a ty dalej szukasz drugiego dna na siłę, napisz jeszcze tylko , że to gestapowiec z czasów WW II za nim chodzi. Trochę zdrowego rozsądku by się przydało.
30.08.2009 20:44
0
Raikkonen powinien być karnie przesunięty o kilka pozycji w tył za wyprzedzenie poza torem na pierwszym zakręcie. Wtedy Kubica byłby na podium
30.08.2009 22:10
0
tez zauwazyłem ze raikonne pojechał pierwszy zakręt takim łukiem jakby była to parabolica, zrobił coś podobnego jak hamilton raikonnenowi rok temu
30.08.2009 22:15
0
No cóz, kazdy widzi to co chce... Zarzad bmw widzi swietna postawe Nicka... No przeciez maja prawo...
30.08.2009 23:52
0
12. dziarmol@biss zgadzam sie ale to dlatego,że i tak juz "po barszczu" i bmw niech spada tam gdzie planuje.... ....teraz Sauber+Petronas+ktoś= prawdziwe podejście do ścigania
31.08.2009 00:47
0
12. dziarmol - znalazłam pełniejszą wypowiedź "doktorka" (jak to mówisz), w której zaznaczył, że Heidfeld stracił dwie pozycje w stosunku do wyniku z kwalifikacji. (Warto czasami poprzeglądać inne serwisy ;-)) Kto w takim razie zniszczył Robertowi skrzydło jeśli nie on sam? Jego Anioł Stróż jadący z nim w bolidzie?? W wypowiedzi Rampfa nie stwierdzam żadnych nieprawidłowości.
31.08.2009 01:32
0
Kimi zniszczyl Kubicy skrzydlo przez zbyt agresywny powrot na tor.
31.08.2009 07:11
0
Jestem przekonany że mechanicy celowo dają Kubicy mniej trwałe skrzydła. Zauważcie, że od początku sezonu to celowe i świadome działanie. Przed wyścigiem w tajemnicy robią selekcję i te lepsze zawsze trafiają do bolidu Nicka, a te gorsze do bolidu Roberta.Ile to już w tym roku skrzydeł zniszczył Robert, a ile Nick. Jestem pewien, że w spisku BMW uczestniczy również Bridgestone i te najgorsze opony trafiają do bolidu Roberta, bo ciągle Nick ma mniej problemów z oponami. Jak widzę ten niemiecki szowinizm to aż mi się niedobrze robi. Dzieje się to na każdym kroku. Nawet bolid Nicka jest lepiej umyty.
31.08.2009 07:56
0
Witam. Zdajecie się zapominać o jednym. Sam nie przepadam za Nickiem, ale zbliża się koniec BMW w F1 i o ile Robert znajdzie pracę bez problemu, o tyle Nick musi się mocno starać. Dlatego sądzę żezespół bedzie mu na siłę dodawał zasług w ostatnich wyścigach, aby załapał trochę punkcików u potencjalnych pracodawców. Choć po wyczynie Fisico widać, że doświadczony kierowca - to jednak coś, w przeciwieństwie do nowicjuszy, którzy choć w dobrych bolidach, a jednak się gubią.
31.08.2009 09:20
0
44. - dlaczego Nick ma niby mieć broblemy ze znalezieniem pracodawcy na przyszły sezon? Bardzo dobry doświadczony kierowca który gdyby był w teamie np. z Rosbergiem to by go objechał.
31.08.2009 13:45
0
Szefowie BMW zawsze tak formułują zdania, że niby prwada ale odczuwa się lekkie forowanie Nicka i lekkie niedowartościowanie roberta. Już się przyzwyczaiłem lecz to już niedługo się skończy (mam nadzieję).
31.08.2009 14:58
0
46. Ajek, Ale o co masz pretensje do BMW skoro sam nie szanujesz naszego kierowcy, piszesz Nick z dużej (i prawidłowo) a robert z małej litery!!! ;)
31.08.2009 15:02
0
12. dziarmol@biss : też zgadzam się, ale Robert od smego początku jest traktowany ' po macoszemu ', no cóż, taki obyczajny kraj. A Renault dla Kubicy, oby znów nie był 'pasierbem' bo z tym Briatore to różnie bywa i jakiś mało rozwojowy bolid, chyba dobrym rozwiązaniem byłby Williams. Pozdro wszystkim szczerym kubicomaniakom...
31.08.2009 16:37
0
wpiszcie na Youtube "Ku pamięci kierowców Formuły 1" i obejrzyjcie filmik. aż płakać sie chce.
31.08.2009 18:44
0
47. jar188, nie czepiaj się , każdy ma prawo do błędu
31.08.2009 20:06
0
41. Marti- Kubica uszkodził skrzydło w wyniku niegroźnej kolizji z Raikkonenem . oczywiście nie doszukuję się winnych tyle że z wypowiedzi doktora (skoro tak razi cię "doktorek") wynika że Kubica sam z "własnej nie przymuszonej woli" uszkodził ten "lemiesz".A co do komentarza z wyścigu inżyniera Willyego to daruj ale gdybym nie oglądał wyścigu i chciał się z tego wywiadu dowiedzieć jaki był przebieg ( ocz. w BMW Sauber) to Heidfeld wyrasta na herosa a Kubica niestety uszkodził spoiler i kropka ;-)) większość swoich komentarzy opieram na newsach zamieszczanych w naszym portalu, i pod nimi oraz w odniesieniu do nich komentuję ;-))
31.08.2009 20:11
0
48. kumahara - Briatore jest chimeryczny arogancki niemiły ale jeśli ma właściwego kierowcę to potrafi o niego zadbać U Flavio liczy się profesjonalizm choć ponoć sam jest dyletantem heh (a przynajmniej tak twierdzi Piquet ). pozd.
31.08.2009 20:14
0
43. pz0- wciela się ponownie w rolę prowokatora ;-))
31.08.2009 21:36
0
53. dziarmol@biss - owszem, przyznaję, to ja sprowokowałem dyskusję w tym temacie, jak nie wierzysz to poczytaj wpis nr 12. Ja nie odpowiadam jedynie za trzęsienia ziemi. Wszystko inne ja prowokuję. Jak nie masz argumentu to wyjeżdżasz z prowokatorem. Mnie dla odmiany rażą te Twoje klapki na oczach.
31.08.2009 22:05
0
to tylko ad voce do nr.43. A całej reszty nie musisz brać na "klatę"
31.08.2009 22:25
0
http:// www.mototube . pl/film /2823/ gp-belgii-2009--- start--- robert - kubica- onboard/ (pousuwać spacje) oto anioł stróż który uszkodził Robertowi spoiler ;-)) znalazł się!!
31.08.2009 22:29
0
51. dziarmol - pisząc poprzedni komentarz nie doczytałam jeszcze, że to Kimiemu Robert zawdzięcza uszkodzenie skrzydła, więc zwracam honor. Mimo wszystko uważam, że w wypowiedziach zarządu BMW doszukujesz się drugiego dna. Nawiązując do tematu wklejam fragment wywiadu Roberta udzielonego po wyścigu (źródło: rp): Mikołaj Sokół: Czy takie wyniki mogą sprawić, że ekipa Saubera znajdzie inwestora i pozostanie w stawce na przyszły rok? RK: Mam taką nadzieję. Myślę, że Sauber będzie w przyszłym sezonie startował. Kto wie, może ja też tu pozostanę. Zobaczymy. Ciekawe, czy była to odpowiedź ironiczna, czy też nie, lecz chciałabym zobaczyć jaka by była współpraca Kubica-Theissen, gdyby ten drugi nie był marionetką BMW i działałał wyłącznie na swoją rękę i według swojego planu (a nie narzuconego z góry przez BMW) oraz bez super Alberta. Mam nadzieję, że nawet gdyby nie znalazł się inwestor, doktor Theissen pozostanie w F1. Może Gerhard Berger zechce po raz kolejny wrócić i przyczyni się do uratowania Saubera? Może znowu będzie współpracował z Theissenem tak jak wcześniej w Williams-BMW? Na chwilę obecną możliwe są różne opcje. Łącznie z tą, że Kubica zostanie w Sauberze. To by były jajca, co dziarmol? ;-) pozdrówki :-)
31.08.2009 22:29
0
55. dziarmol@biss - taaaa... Szukasz tylko tego co dla Ciebie wygodne. Może ktoś inny sprowokował mój wpis?. Zgadzam się, niech Ci będzie, bo i tak klapki Ci nie opadną.
31.08.2009 22:36
0
dziarmol - dzięki za linka :-)
31.08.2009 22:42
0
53. dziarmol@biss: a wiesz dlaczego ? Bo Kubicy dobrze poszło w wyścigu, zauważ też, że parę osób tu ten fakt rozdrażnił ( dobry wyścig Roberta ) jakby co. Pozdro
31.08.2009 23:24
0
Jeżeli BMW sprzeda zespół to raczej będzie to siedziba w Hinwil. Siedziby w Monachium chyba nie sprzedadzą. O ile się nie mylę to ten nowoczesny tunel i Albert są właśnie w piwnicach ośrodka w Hinwil. Czy Mario będzie szefem ewentualnego nowego zespołu? Myślę że nie. Mario zajmował się chyba głównie silnikami w zespole Williams-BMW i był silnie związany z ośrodkiem w Monachium. Nowy właściciel raczej nie będzie zainteresowany szefem zespołu który zadecydował o braku walki o mistrza gdy była ku temu okazja, a w następnym roku sprowadził zespół na dno. To jest szef, któremu wyraźnie brakuje elastyczności. Prędzej zatrudnienie znajdzie Rampf, bo co by o nim nie mówić, to jako konstruktor potrafił coś zdziałać, a ohydny jeleń na nosie bolidu już chyba na trwałe zapisze się w historii F1.
01.09.2009 10:02
0
60. kumahara. Takich bzdur to już dawno nie czytałem!!!! "Bo Kubicy dobrze poszło w wyścigu, zauważ też, że parę osób tu ten fakt rozdrażnił" Każdy kibicuje Robertowi ale każdy widzi inaczej wydarzenia na torze. Twój wniosek jest tak głupi i tak dziecinny, że normalnie kazałbym Ci zacząć od dzisiaj edukację od 1 klasy, akurat 1 września. Jak kogoś coś drażni to wiecznie węszący spiski niemieckie, ludzie z uprzedzeniami, ja wiem , że niektórzy czują się Polakami drugiej kategorii ale nie wciągajcie w to Kubicy i całej reszty która takich problemów nie ma. Fobie czas zacząć leczyć. Trochę ostro, ale jak ktoś pisze takie idiotyzmy, to nic innego się nie należy.
01.09.2009 10:56
0
57 Marti Dlaczego byłby jajca? Zespół z nastawienia komercyjnego , nastanawionego na marketing i reklamę zmieniłby się na (przynajmniej kierownictwo) na ludzi z pasją którym ważniejsze będzie sport i rywalizacja niż dobro ogółu (marki BMW), do tego pozostaną ludzie ktorzy jednak znają się na rzeczy ,a co najważniejsze baza z tunelem ,Albertem itp. A Mario to chyba raczej nic w tym zespole nie miałby nic wspólnego , gdyż jest to człowiek z BMW i współpracy z Robertem na szczeście nie będzie ...Oczywiście to jest tylko jedna z opcji i wcale nie najlepsza . Ja w kazdym bądz razie podziwiam przywiazanie Roberta do ludzi z którymi pracował , a i bez znaczenia jest fakt ze jego sytuacja jeśli chodzi o rolę w tzn. nowym zespole uległaby zmianie na lepsze . Oczywiscie ciężko by bylo w pierwszym roku walczyć o najwyższe cele , ale kto wie , zwłaszcza ze sprawa 13ego zespołu w stawce ma byc znana w ciagu dwóch tygodni , więc czasu też "nowy zespoł " by za dużo nie stracił . Ale jestem przekonany ze Robert wybierze inną opcję .... 60 kumahara Jak widzę takie wpisy jak powyżej ,to nie sposób przyznać Ci racji ....
01.09.2009 11:00
0
63. grzes12, ponieważ pijesz do mnie: Też uważasz , że dobry wynik Kubicy rozdrażnił niektórych Polaków???
01.09.2009 11:08
0
jar188 oczywiście że możemy "obrzucać się błotem" , ale tutaj nie o to chodzi ... pozdro;)
01.09.2009 11:12
0
65. grzes12, Pisanie o innych, że rozdrażnił ich dobry wynik Roberta jest poniżej czegokolwiek a dla mnie wręcz przejawem głupoty. W końcu wszyscy kibicują Robertowi, a to, że różnimy w spojrzeniu na pewne sprawy można było napisać inaczej. Mój tekst jest tylko odpowiedzią na takie wpisy .
01.09.2009 11:56
0
66 jar188 Oczywiście ze dla Ciebie wszystkie awrie , kłopoty z silnikami są tylko i wyłącznie spowodowane pechem ...A ja w tym wszystkim widzę nierówne traktowanie obu kierowców i faworyzowanie Nicka , a ciągłe przedstawianie faktów już staje się nudna ...a jeśli ty uwarzasz ze BMW równo traktuje obydwu kierowców to juz nie moja sprawa i nie mój problem ja se tym głowy nie będę zajmował ...Jeszcze jedno krytyka dla osoby której się kibicuje ma swoje granice ktorą ty w tym tygodniu już dawno przekroczyłeś ...No ale tutaj już tylko chodzi o twoje ego i chęć postawienia na swoim , gdyż poza obsieraniem innych (wpis nr. 62) nie przedstawiesz zadnych argumentów merytorycznych co już może stanowić o twoim rozdrażnienu ,przynajmniej do tych którzy mają inne zdanie niż twoje ...
01.09.2009 12:05
0
67. grzes12, Zacytuj kiedy to ja krytykowałem Roberta??? Chociaż jeden przykład!!! Co do spiskowych teorii o nierównym traktowaniu proponuję ci poczytać wpisy innych, choćby @57.
01.09.2009 12:37
0
68 jar188 to co ja nazywam krytykowaniem , ty nazywasz błędami Roberta , oraz starasz się umniejszyć jego umiejetności jako kierowcy , co jest jeszcze gorsze niż zdrowa krytyka A są to posty z newsa >Kubica miał problemy z nowym silnikiem < i jeszcze parę innych by się znalazło ... Do naszej wymiany zdań nie mieszajmy innych osób , wpis ten już czytałem nawet w pewnym stopniu już się do niego odniosłem ,a opinię @Marti na ten temat znam juz dawno ..., A teraz ty podaj mi jeden przykład w którym ja mówię o spisku ,podkreślam o spisku
01.09.2009 12:43
0
69. grzes12, Nie odpowiada się pytaniem na pytanie, proszę o przykład w którym krytykuję Roberta, konkretnie.
01.09.2009 13:22
0
Tak myślałem ze nie potrafisz podać przykładu , nawet jednego mego wpisu o którym mowię o spisku ... A oto przykład o który prosisz :post37 KMPzNS "a jednak ,oprócz problemów z silnikiem był i błąd Kubka w ostatnim przejeżdzie ", oraz tak jak napisałem szereg postów w których starasz się udowodnić i umniejszyć jego umiejeności jako kierowcy .... a swoją drogą to myślę ze ta cała dyskusja do niczego nie prowadzi i zanim nie jest za pózno lepiej ją skończyć .... przemyśl to sobie co Ci napisałem , mamy jedynego Polaka w F1 i lepiej jest przymknąc oko na jego błędy niż starać się na siłę je eksponować , a tych co jego bronią nie nazywać głupcami ....Bo jak ktoś napisał w 2015r ,może pózniej ta stronka będzie pusta poza garstką kibiców którzy interesowali się formuła przed przyjsciem Kubicy do niej ...
01.09.2009 13:53
0
62. jar188 : A Ty jesteś niemiec? Bo na to wygląda !!! I pewnie pierwszej kategorii... Już była pewna lekcja 1 września ... czyżby jakieś sentymenty ?! A po wpisach widać, że nie wszyscy kibicują Robertowi ...
01.09.2009 14:04
0
72. kumahara, Chłopcze, idź do szkoły tak jak napisałem. Widzisz różnica miedzy nami jest taka, że ja wiem co się stało 1 września, ale również wiem,że to jest dzień rozpoczęcia szkoły dla młodych ludzi. Dla Ciebie jest to najwidoczniej dzień od którego zaczęły się wszystkie polskie nieszczęścia, achh ci przeklęci Niemcy, wciąż Cię prześladują, współczuję Ci.
01.09.2009 14:29
0
71. grzes12. Sam ojciec Kubicy w studio o tym powiedział, znaczy się razem z nim krytykuję Roberta. To jest fakt a nie krytyka, na gorszy czas okrążenia złożył się drobny defekt sinika i mały błąd Kubicy w drugim sektorze, chciałem podkreślić , że Robert o tym nie wspomniał (a powinien). Wiec jeżeli krytykuję Roberta tym postem to w takim samym stopniu jak jego ojciec, któremu zresztą ciężko ta informacja przechodziła przez gardło. Pisałem już kilka razy o dziwnych rzeczach które dzieją się w BMW,zepsute pit stopy (ale czy ostatnio Renault nie miało dwa razy z rzędu problemów z kołem u Alonso), awarie silników (czy Vettel ma mniejsze problemy z silnikami niż Robert). Nieco inne (może i gorsze) traktowanie Roberta w BMW (Piquet był lepiej traktowany,nie) wynika z faktu , że jeździ w niemieckim zespole, zapewne byłoby odwrotnie gdyby był to polski zespół. Tylko wiesz, różnica jest taka że, ja i inni potrafią czasem dostrzec te anomalia w szerszej skali niż tylko BMW i naprawdę nie dopatrywać się wszędzie "celowych zaniechań" jak ktoś to określił. To jest trochę jak z numerologią, jak ktoś chce to na siłę sklei z cyferek wszystko co sobie zażyczy. Co do tzw "spiskowców" (ja traktuję tę nazwę w kategoriach żartobliwych), nie wiem czy coś pisałeś na ten temat ale skoro przyłączasz się do huru to wybacz, że jesteś pakowany do tego samego worka. Na koniec: Nie chciałbym żeby zrobiono z Kubicy drugiego Małysza, któremu jak nie szło to zawsze była wina wiatru, facet sam się obroni swoimi wynikami bo po prostu jest dobrym kierowcą. A błędów nie popełnia tylko ten co nic nie robi.
01.09.2009 14:31
0
73 jar188 widzisz chłopcze ,nie każdy może przejśc ot tak do blisko 6 mln zabitych Polaków podczas drugiej wojny Światowej ... Tylko po co mieszać historię ,do Formuly1 ??? i wmawiać wszystkim którzy widzą różnicę w traktowaniu Nicka i Roberta że pałają nienawiścią do Niemców oraz wmawiać im ze czują się Polakami drugiej kategorii ??? Żałosne !!!
01.09.2009 14:39
0
75. grzes12,I widzisz tu jest wasz PROBLEM, ja wspomniałem o 1 września TYLKO I WYŁĄCZNIE w kontekście rozpoczęcia szkoły, to ty i kumahara wmieszaliście do tego historię !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Ja się poddaję (znowu bez żadnych aluzji!!!!), to po prostu jest gorsze niż walka z wiatrakami.
01.09.2009 14:45
0
74 jar188 Wiesz jaka jest róznica jak ma sie wsparcje zespołu , a gdy tego wsparcje nie ma ??? Rok 2008 jest tego najlepszym przykładem , bo fakt jest taki ze nawet najlepszy kierowca bez wsparcja zespołu nic nie zdziała i tutaj nawet nie chodzi o te zepsute silniki ale o całokształt funkcjonowania Roberta w BMW oraz co by się stało gdyby obaj kierowcy jeżdzili w dajmy na to FSO a szefem zespołu był Nowak ,myślę ze byśmy mieli sytuację odwrotną .... Sam odpowiedz na pytanie ;Co by się mogło stać z Kubicą w Spa gdyby nie drobna awaria silnika ??? chodzi mi tutaj o tempo wyścigowe a wcześniej kwal. Czy nie mozna by było tego silnika wcześniej wymienić ?
01.09.2009 14:50
0
jar188 a twoj post nr. 73 do czego się odnosi ?
01.09.2009 15:01
0
@grzes12 , Mój post 73 odnosi się do postu 72, to chyba logiczne. Jakbyś nie zauważył to właśnie pod @72 były jakieś dziwne wytyki odnośnie WW II, na które ja odpowiedziałem. @grzes12 Bez urazy ale czytaj całość wtedy to ma sens, a nie pojedyncze wpisy wyrwane z kontekstu. Nuży już mnie ta dyskusja więc z mojej strony ja kończę. pzdr, szerszego spojrzenia na całość ;) @77 Chociaż to nie do mnie pytanie to postaram się Ci odpowiedzieć. Skoro Robertowi zostało tak mało siników a defekt był nie duży nie opłacało się. Jakoś musi ten sezon zakończyć na tych silnikach które ma.
01.09.2009 15:43
0
jarr 188 proszę cie zebyś nie przekręcał kota ogonem to odnosnie twego pierwszego akapitu ...A jeśli chodzi o silnik , to jeśli była szansa na zwycięstwo to ja bym go wymienił , no ale Mario wie lepiej .... Tak jak juz pisalem , ta rozmowa nie ma sensu i teraz już naprawde kończę pozdro. i przemysl naszą rozmowę i to co Ci wcześniej napisałem ;)
01.09.2009 16:03
0
80. grzes12, Nic nie przekręcam,@72 "A Ty jesteś niemiec? Bo na to wygląda !!! I pewnie pierwszej kategorii... Już była pewna lekcja 1 września ... czyżby jakieś sentymenty ?! A po wpisach widać, że nie wszyscy kibicują Robertowi" Odnoszę wrażenie , że jesteś jeszcze stosunkowo młody człowiekiem (to nie jest zarzut) który nie wszystko rozumie.
01.09.2009 16:49
0
jar188 i znów mnie sprorokowałeś heh- Oczywiście ze możemy się licytować kto pierwszy ,czy ty czy @ kumahara pierwszy zaczął temat odnośnie Wojny ...Tylko czemu w twoich postach jest ciągłe odniesienie do nienawiści Polsko-Niemieckiej ?Właśnie tego dotyczył mój post 75
01.09.2009 17:07
0
82. grzes12 : facet lubi 'bić pianę' w temacie nienawiści Polsko-Niemieckiej jak napisałeś, to radzę Ci daj sobie spokój i nie posądzaj go o jakieś przemyślenia - on wie... mysleć nie musi, ale pocieszny jest hehehe :-)
01.09.2009 18:08
0
83. kumahara, Czyli: twierdząc , że nie ma konfliktu w zespole BMW na linii Polak-kierowca - zarząd-Niemcy podżegam czy też "biję pianę " w temacie nienawiści Polsko-Niemieckiej.hmmmmmmmm Twój geniusz analizowania i wysuwania wniosków przerósł mnie i to w stopniu jakiego się nie spodziewałem. Te przejście od mojej dobrej chęci wytłumaczenia , że nie ma żadnego konfliktu do "'bić pianę' w temacie nienawiści Polsko-Niemieckiej" jest niczym polityka rosyjska w ostatnich dniach,za pomocą której Rosjanie próbują nam wmówić że my też ponosimy odpowiedzialność za WWII. Po prostu geniusz z Ciebie. @grzes12 Jaka kuź....wa nienawiść Polsko-Niemiecka, gdzie ty to widzisz, jeżeli użyłem takich lub podobnych sformułowań to jedynie przyznam w prześmiewczych celach, bo wkurza już mnie to ciągłe doszukiwanie się złego traktowania Kubicy w BMW. Jemu kuź....wa jest tam dobrze, nawet się zastanawia czy tam nie zostać a WAM jest z tym ciągle źle. W każdym wyścigu jak się coś wydarzy to musi być wina Niemców, zupełnie jak w filmie "Snatch" Ci cholerni Niemcy przecież to musieli być oni!!! Fobie,Fobie,Fobie. Jak się widzicie tak was traktują.
01.09.2009 18:10
0
Czy wam pewne rzeczy trzeba jak dziecku tłumaczyć dosłownie??? Jak tak to ja pomyliłem osoby do dyskusji.
01.09.2009 20:12
0
85. jar188>nie zapomnij do mnie też wyjechałeś II wojną światowa .Ale my tu piszemy o teraźniejszości i prawie każdemu zespołowi oberwało by się za takie traktowanie nawet kochanemu USA
01.09.2009 20:28
0
@86. piotrek74, czytaj @85. jar188
01.09.2009 20:48
0
piotrek74 ,Piotrek słuchaj,: Załóżmy , że macie rację (w temacie traktowania Roberta) ale ,,,,, KTO jeszcze oprócz ileś tam osób (nie wiem jaka to liczba w Polsce) z WAS, spośród wszystkich fanów F1 na świecie podziela WASZE zdanie????? trochę to głupie i dziecinne pytanie ,ale prościej się chyba nie da.
01.09.2009 20:57
0
Wychodząc,,,,,,,,, naszła mnie refleksja. Chciałem Was przeprosić za to że sprowokowałem Was do podniecenia nienawiści Polsko-Niemieckiej. W sumie to moja wina, że myślicie czasem tak źle o ekipie BMW,o jej zachowaniu w stosunku do Roberta, to ja Was podpuszczałem. Przepraszam. :)
02.09.2009 07:36
0
89. jar188 -Bez obrazy ale kiedy czytam Twoje myśli poglądy oraz spostrzeżenia to wydaje mi się że albo jesteś jakimś politykiem albo usiłujesz nim być. Twoja odporność na wiedzę jest zaskakująca, zupełnie jak w PO he he he..
02.09.2009 12:34
0
90. dziarmol@biss: a wysyła mnie do 1klasy, dobre !!! ;-) PO ma znakomitą wiedzę... - złodziejską !!! Poprostu profesjonaliści na skalę światową!
02.09.2009 14:02
0
Hehehe. Dzięki chłopaki, teraz już mi się wszystko wyjaśniło. Wcześniej tylko się domyślałem, a wy tylko to potwierdziliście.Zindoktrynowani przez samego "wielkiego" wodza , ten sam wspólny mianownik, fobia niemiecka. Więcej pytań nie mam
02.09.2009 15:59
0
92. jar188- Widzisz , jednak jesteś odporny ;-)) Ale jest to odporność zmierzona. ponieważ w ten sposób można uciec od niewygodnych pytań których padło tu mnóstwo, bardzo łatwo można komuś zarzucić np. anty niemieckość, wystarczy że wypowiesz się negatywnie o jakimś Niemcu a już jesteś "Kaczyńskim" "mocherem" "Giertychem" Pływasz po płytkich wodach,
03.09.2009 15:38
0
I oby tak dalej, a nawet jeszcze lepiej!!! :)) W końcu musicie zostawic po sobie choc częśc pozytywów... ;)
07.09.2009 19:41
0
Przepraszam, ja tylko o silniczkach: 79. jar188 "Jakoś musi ten sezon zakończyć na tych silnikach które ma": wydaje mi się ze kierowca dysponując ośmioma silnikami może użyć raz już użyty silnik, czyli w wypadku szansy na podium chyba logiczne jest wpakować nowy sprawny silnik, a ten z "lekkim defektem" użyć w innym wyścigu.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się